fbpx

Sázka s čertem

Viktor Štainer je nadšený lovec záhad a zajímavostí. Původem je z malého města v severních Čechách, kde se zastavil čas a kde o filozofické myšlenky není nouze. V mládí cestoval po celém světě, aby se v druhé polovině svého života přestěhoval do Prahy. Doufal, že tu prožije nejedno dobrodružství hledače tajemna. V této výpravě hledá zvláštní místo, které umožňuje překonat tíhu minulosti.

Poslechněte si vyprávění Viktora Štainera

Pustíme se dnes po stopách Viktora Štainera a neznámé, tajemné Palmiry, která hledá místo, kde se lze vypořádat s minulostí. Prozkoumejte s námi Vyšehrad a jeho okolí. Na této výpravě se dozvíte mnohé zajímavosti, záhady i legendy. A hlavně zažijete vskutku mystické putování.

Ukázka ze hry

Postavte se ke klášteru kolmo a jděte přímo rovně. Tam si přečtěte zprávu.

Zasvěcení chrámu a kláštera roku 1372 se účastnil sám Karel IV. a jeho syn Václav. Karel IV. si byl vědom závazků plynoucích z faktu, že po přeslici pocházel ze starobylé slovanské dynastie Přemyslovců a také si uvědomoval jedinečnost českých zemí jako místa, kde se spojoval západní styl bohoslužby s cyrilometodějskou tradicí. Rozhodl se vytvořit středisko slovanské církevní vzdělanosti, odkud by se věrouka ve slovanském jazyce šířila mezi Čechy i ostatní Slovany. 

Pokračujte dále vpravo ulicí Pod Slovany. Na rohu u restaurace U suché dásně vzhlédněte vzhůru. Kolik postav zdobí protější dům?

Jedna – pokračujte vlevo.
Dvě – jděte rovně
Tři – jděte doprava

Start hry

Začátek hry se nalézá asi patnáct minut od Vyšehradu. Přesné místo, kde hra začíná však musíte vyluštit z šifry, která se nalézá v plánu hry. Hra bude končit u Táborské brány na Vyšehradě.